Sunday, December 11, 2011

Sahabat... Maafkan Aku Andai Aku Bersalah


See full size image
Biarlah aq mengalah...
biarlah aq mengurangkan ego aq..
andai tu yg ko inginkan...
kerna ego ko tiada tandingan nya...
aq mengalah bukan kerna aq lemah...
aq..boly hidup tanpa kehadiran ko..
aq boley bahagia tanpa ko..
tp aq mengalah kerna...
aq sayangkan persahabatan yang sudah terjalin..
maafkan aq andai aq yang bersalah..
itulah kata-kata yang kau nantikan dari bicaraku..
ko x pernah sedar..
dan mungkin juga..
kau tak akan sedar..

hanya aq yang dipersalahkan...
tapi...
maafkan aq andai aq benar-benar bersalah..
aq tak mahu persahabatan ini behenti begini..
tapi..andai itu yang ko tuntut..
aq pasrah dengan ketentuan ilahi..
saban hari aku menanti dirimu..
tiap waktu aq mengharap dirimu menghargai persahabatan ini..

sekali lagi diri ini berkata..
maafkan diriku andai aq yang bersalah..
sahabatku..
sebanarnya... diriku tak sepatutnya menanti semua ini...
kerna sesungguhnya..ko berhak menentukan hala tuju persahabatan ini...
tapi satu pintaku...
apa jua keputusan mu...
khabarkan pada ku..
akan ku terima segalanya...
andai itu takdirnya...

MAAFKAN AKU ANDAI AKU YANG BERSALAH...

No comments:

Post a Comment